Skrivet av: Apelsinklyftor | 15 mars, 2011

Nyskapande

Efter en ganska långsam dag har jag fått lite saker gjort här hemma. Har satt upp en lampa som skall lysa på en tavla inne i TV-rummet, har även satt upp två tavelkrokar.
Sen har jag efter lite research på nätet hittat några bra filmer om enkel ljussättning, har även fått lite mer inspiration till hur jag skall bygga ministudion så jag nämnt tidigare.
Har även återkopplat, som det så fint heter, till en arbetsgivare jag sökt jobb hos, eftersom jag inte fått något svar ännu.

Skall ägna återstoden av dagen till att kolla på fler jobb, skicka en ansökan till ett jobb jag hörde om i helgen, städa vidare i mitt kompakta levnadsutrymme, skall vid tillfälle göra en snygg illustration över hur jag bor.

Plus att jag skall fixa den snygga toppbilden jag skall använda istället under kvällen när det blir mindre dagsljus som stör. Sen var det något mer jag skulle upplysa om att jag skulle fixa, men det får jag återkomma till. Eftersom jag glömde vad det är. Så kan det gå, he he.

/Jim


Lämna en kommentar

Kategorier