Skrivet av: Apelsinklyftor | 18 februari, 2012

Fönster

Ja, då var glasögonbågar utprovade och beställda. Skall få dem om ungefär två veckor. Detta då Smarteyes skickar efter sina varor från cirka Hongkong. Men jag lägger ingen fördom i det, med tanke på hur mycket vi dagligen köper som kommer från Asien är jag inte förvånad. Så länge de fungerar kan de vara beställda från månen vad jag bryr mig. =)

Svängde även förbi den lokala 4Sound-butiken och beställde den nya väskan jag skall ha min trumpet i när jag skall repa med kåren. Skall bli skönt att kunna ha tutan i en väska som alla dragkedjor fungerar på *ta i trä*. Ja jag skall bara frakta trumpeten i den, skall inte ha den i väskan när jag repar. Svårt att spela då om inte annat =)

I övrigt rullar det på, jag stökar och bökar som vanligt med städning och sökandet efter jobb och prylar jag lagt på något bra ställe. Som klisterbokstäverna med min hemsideadress, men jag har en teori om var de kan befinna sig.

Men nu är det dags att sova. Har ingen direkt inspiration att skriva så värst mycket mer.

God natt / Jim


Lämna en kommentar

Kategorier